понеделник, 17 март 2008 г.

Насам, натам и пак в София

Днес бях на една екскурзия, състояща се предимно в пътуване с автобус. Все пак видяхме някои интересни забележителности.
Първо посетихме пещерата Съева Дупка. Пещерите са много интересни места, в тях може да се почувствш като в друг свят или като в кошмара на някой психично болен. Човек иска да поеме всичко с поглед, но мозъка му просто не може да понесе разнообразието и плашещата красота на тези картини и скулптори, създадени с много старание и търпение от Бог.
Аз разбира се не пропуснах да се покатеря по вековните експонати в този музей на времето. Иначе нямаше да съм аз. И за щастие на почти целия свят, и ужас на злото, не се пребих.

Следващата спирка беше Ловеч. Трябва да ви кажа, че освен всичко друго, бях много впечатлен от самия град. Ако не живеех в Прекрасната Велика и Незаменима НРО бих искал да живея там. После се разходих и до крепостта, като минах по моста на Кольо Фичето.

И тъй, отправихме се в друга посока. Към Троянския манастир.
Там видях иконата на триръката дева Мария. Знаете ли, че православните отдават по-голяма почит на нея, отколкото на Исус Христос? Аз си мислех, че това е само при католиците (ха да ви е гадно, аз познавам бъдещия папа).
Както и да е. Запознах се и с един монах. Дори опитах да му взема хляба. За неразличаващите ще разтълкувам снимката: Това съм аз, изнасям проповед пред неизброимо множество. Неясният образ на снимката се дължи на харизматичното ми излъчване.

И май това беше. За Копривщица (включена в менюто) не остана време. Някой друг път.
Нашата страна е невероятно красива и интересна. Народът ни притежава несломим дух и е способен да изпълни всяка цел, която си постави. За съжаление обаче, целта която българите са си поставили в момента е да забравят и отрекат великолепието на родината ни или да я погребат под плюнките на разлютени фанатици "родолюбци".

3 коментара:

  1. Пожелавам ти някой ден да забогатееш, за да можеш да обиколиш наистина всяко кътче на красивата ни страна. Ти го заслужаваш, защото наистина можеш да го оцениш.

    ОтговорИзтриване
  2. Пожелавам ти някой ден да забогатееш и да обиколиш наистина всяко прекрасно кътче на България. Ти го заслужаваш, защото можеш да го оцениш!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз съм ходила в Съевата дупка, там е страшно красиво, но е много хлъзгаво и влажно, браво че си успял да се покатериш без да паднеш.
    И на Троянския манастир съм била, страшно е красиво, сякаш се връщаш столетие назад като си там..

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)