четвъртък, 13 март 2008 г.

"Идолопоклонници" коментари

Мина известно време от премиерата на новия ми разказ "Идолопоклонници", който беше по-специален за мен, понеже в него си позволих да премина някои граници на благоприличието и почти поименно да се изгавря с някои хора. Ето някои от коментарите които получих лично, а не във форума си. Не съм изписал имената, защото не съм питал авторите дали мога да публикувам мненията им:

И.: "tva deto si go napisal e mnm gadno"
Гадно е. Това беше целта. И аз не умрях от щастие от случилото се.

С.: "mn dobre izrazqvash misli"
Благодаря. Когато случайно в пустошта на съзнанието ми се роди някоя, гледам да я покажа на света.

С.: "това което си написал е смешно... не виждам нищо което да се хареса на Бог... но е яко написано и разказано"
Благодаря за положителните ти оценки. За информация на останалите човекът който го е писал разбира от тези неща. Критиката свързана с Бог можех да не я пускам тук, но реших, че няма да е честно, пък и не бих тръгнал да оспорвам мнението ти.

1 коментар:

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)