неделя, 9 март 2008 г.

Честит Рожден Ден на МЕН (Мишо Единственият и Неповторим)

Благословени да са създателите на Skype за функцията за известяване за рожденици. В първите 10 минути след 00:00 18 души ме поздравиха.
Калоян доказа, че е един от най-верните ми фенове и най-добри приятели и беше първият който ме поздрави. След това заваляха още поздрави. Особено много ми хареса този на председателя на фен клуб "Гумената Чушка" Калин:
"Господин Михаил Костов, днес е един знаменит ден за Българската Демокрация, а именно вашият рожден ден! Искам да ви пожелая здраве, щастие и преди всичко още вдъхновение за да продължите да радвате вашите многобройни фенове!

Искренно ваш,
Калин Цветков"
Имаше и други, не чак толкова официални. Повечето хора ми пожелаваха здраве, щастие, любов и късмет. Някой споменаха и творчеството ми, което ме позарадва допълнително:
"da produljavash da pishesh vse takiva smeshni neshta"
"chestit ti rojden den
tvoreco
jelaq si na men
da me radvash
s tvoreniqta na tvoq um
i da ni uchish na razum
i da te chetem"

Специално искам да благодаря на благавестците Калин, Стефан и Дени. Също така и на Ники, Пепи, София, Веси и на всички останали които ме поздравиха и започнаха да превръщат денят ми в празник още от този ранен час. Благодаря.

1 коментар:

  1. ami,kak da ne te pozdravqvame...ta ti si strahoten...az prosto ne moga da prumeq kak gi izmislq6 tiq istoriiki...i vsiki ne6ta izob6to..malko sam obidena 4e ne me spomenava6,ama razbiraemo e,az ti go 4estitih s 1 den zakasnenie :)

    ОтговорИзтриване

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)