сряда, 19 март 2008 г.

Стрелец от 2 години

В ранното утро на 19-ти март, далечната 2006-та година, аз затворих най-великата книга, която някога съм чел - Тъмната Кула. Все още усещах мириса на розите, чувах зова на Кулата. А сърцето ми повтаряше думите, които белязаха живота ми завинаги: "Човекът в черно се носеше през пустинята, а Стрелецът го следваше."
Обичам Кулата, Розата и Стрелеца, понесен от безкрайният водовъртеж на Ка. Числото е 19, името е Роланд.
Аз бих бил нищо, ако не беше великият майстор на думите, Стивън Кинг, който вече 9 години ме напътства и обединява отделните елементи на личността ми в едно несъвършено, но уникално цяло, чрез безсмъртното си творчество. А сърцето на творчеството на Словострелеца е "Тъмната Кула".

1 коментар:

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)