неделя, 9 март 2008 г.

Най-сетне на 19!!!

19 е най-великото число и съответно най-великата възраст. Аз си имам една теория (вдъхновена от ученията на Петър Дънов, писанията на Стивън Кинг и разбира се от собственото ми въображение) - Всичко в живота на човек се повтаря през 19 години. Така че това е възрастта в която мога да моделирам бъдещето си. След тази нощ миналото е заличено, аз съм нов човек и светът около мен също е нов. Да, има вида на стария, мъртъв свят, но това е само временно. Както когато изгасиш телевизор и образите за кратко остават на екрана. Но идва новото. То е в моите ръце.
Имам само едно желание - когато навърша 38 и затворя втория кръг да съм по-щастлив отколкото тази нощ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Пишете смело, почти не трия негативните коментари :)